علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟
سرخط خبرها

آخرین آمار کرونا در ایران ۲۵ خردادماه ۱۴۰۱ | شناسایی ۱۵۶ بیمار جدید و فوت یک بیمار در شبانه‌روز گذشته

  • کد خبر: ۱۱۲۹۳۷
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
آخرین آمار کرونا در ایران ۲۵ خردادماه ۱۴۰۱ | شناسایی ۱۵۶ بیمار جدید و فوت یک بیمار در شبانه‌روز گذشته
بنا بر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، یک بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست داده و ۱۵۶ بیمار جدید در کشور شناسایی شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، از دیروز تا امروز ۲۷ خردادماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۵۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۲۸ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۳۴ هزار و ۵۲۳ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، یک بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۳۶۱ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۶۰ هزار و ۹۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۳۱۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۲ میلیون و ۴۹۱ هزار و ۷۲۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز و نارنجی قرار ندارد و ۱۱۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۳۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

همچنین تاکنون ۶۴ میلیون و ۵۹۹ هزار و ۴۰۹ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۹۳۷ هزار و ۴۳۳ نفر دُز دوم و ۲۷ میلیون و ۶۵۸ هزار و ۴۹ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۰ میلیون و ۱۹۴ هزار و ۸۹۱ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۳ هزار و ۳۴۴ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->